Thursday, April 5, 2012

AGENDA YAHUDI

Yahudi berusaha untuk kuasai dunia dalam pelbagai cara. Dahulu, pada zaman Rasulullah, Islam diserang melalui peperangan namun kini, apabila kebanyakan orang kafir atau Yahudi mengetahui bahawa Umat Islam tidak pernah kalah dalam peperangan, mereka mencuba dalam beberapa cara dalam untuk melemahkan umat Islam. 

Dunia yang kita lihat hari ini terlalu canggih sehingga tidak tercapai akal kita untuk mencipta sesuatu yang begitu unik. Yahudi memiliki cara pemikiran yang berbeza dengan bangsa lain. Mereka mencipta pelbagai teori, ilmu pengetahuan dan panduan yang mampu melemahkan pegangan umat Islam terhadap apa yang telah diajarkan oleh Islam. Tidak kurang juga pemikiran-pemikiran yang dicipta bagi memesongkan kefahaman umat Islam terhadap ilmu Islam. 

Antara ciptaan-ciptaan Yahudi yang menjadi kegilaan ramai Mcd, Pepsi, Coca Cola, Starbuck Cafe, Dell, Freemason, dan banyak lagi. Di sini saya ingin tekankan mengenai illuminati, gaya pemikiran yang telah dicipta oleh Yahudi. 







Suatu ketika dulu, kita pernah didedahkan dengan satu isu yang dikupas oleh mereka yang berfikir. Isu ini membawa kita kepada satu fokus yang amat berat, penting dan perlu diambil serius. Ia dibicarakan begitu hangat di dunia Barat, tetapi tidak di rantau dunia Timur. Perkara ini adalah berkenaan dengan pertubuhan rahsia yang dikenali dengan nama “Illuminati” atau “New World Order (NWO)” / “Shadow Government”.
 Hmm…kita tidak sedar bukan? Perasan atau tidak sebenarnya kita sudah dijajah…sedang dijajah dan mungkin akan dijajah… Mungkin ada yang tidak bersetuju dengan apa yang diperkatakan ini tetapi setelah memahami bukan hanya sekadar mengetahui, pasti kita tidak sanggup diperkotak-katikkan pemikiran kita. Siapa yang sanggup dijadikan hamba? Tambahan pula mendapat tuan yang galak “mengambil kesempatan atas kesempitan” orang lain. Tamsilan berkenaan tajuk ini iaitu illuminati banyak yang boleh dikupas dan diperkatakan juga dikhususkan serta diuraikan satu persatu waima berkenaan politik, ekonomi, budaya dan aspek yang paling besar sekali dalam perbincangan kali ini berkait rapat dengan agama. Di mana peranan kita sebagai salah seorang umat yang bergelar dan hidup dengan nama Islam. Mungkinkah perkembangan Islam di dalam arus illumunati sudah kehilangan momentum atau daya?

http://melayuboleh.8forum.net/t378-agenda-yahudi-illuminati 

Antara beberapa barangan lain yang merupakan ciptaan Yahudi di jelaskan melalui video di bawah...

No comments: