Friday, April 20, 2012

KENALI SIMBOL YAHUDI LAKNATULLAH

"Cantiknya logo yang awak lukis ni."

Ayat yang biasa kita dengar apabila kita berjaya melakarkan sesuatu logo atau bentuk yang menarik. Kebiasaannya, kita akan mendapat idea utk melukis sesuatu gambar berdasarkan gambar rajah yang menjadi kebiasaan digunakan oleh kebanyakan orang. Seperti bentuk petak atau yang berbentuk segi tiga. 
Pengaruh Yahudi pada hakikatnya tidak tertunpu pada ideologinya yang canggih sampai mengaburi mata manusia. Tapi mereka tampil dan mengetengahkan juga beberapa bentuk atau simbol yg boleh diguna pakai oleh semua lapisan manusia. 

Apabila kita memilih utk menggunapakai gambar-gambar, bentuk atau simbol mereka, itu menunjukkan bahawa kita menerima apa yang mereka bawakan dalam hidup kita. 


Simbol dari Yahudi yang digunapakai pada syiling Malaysia 10 sen dan 5 sen.

Simbol segi tiga yang biasa dilihat, kalau dicantum atau dipisahkan, tetap punyai makna tersirat disebalik itu.

Penerapan fahaman Yahudi dalam masyarakat kita yang turut diterjemah melalui gambar rajah sebenarnya memperdayakan kita. Kadang-kadang, sesuatu barang, rancangan, atau gambar yang dilihat tanpa sedar memiliki salah satu simbol yang menjadi kebanggaan puak Zionas pengjahat. 
Ini menggambarkan seolah-olah kita merupakan salah seorang penuokong kepada semua agenda-agenda yang dibawa oleh orang mereka, Zionis atau Yahudi Laknatullah.
Pernah melihat simbol jari begini? Kebanyakan anak muda kini banyak menggayakannya konon-kononnya sebagai tanda yang lebih up-to-date...


Simbol yang sangat biasa digunakan masyarakat kini

Ucapan ni amat famous dibibir peminat fanatik Star Wars termasuk yang beragama Islam.Bahkan ramai peminat fanatik Star Wars bercita-cita nak jadi pahlawan Jedi sebab boleh ada kuasa Jedi yang power tu.

-
Jadi,apa benda Jedi tu?
Anda tau tak perkataan Jedi tu sebenarnya diambik dari nama agama Yahudi iaitu Judais.
Ejaan diubah tapi bunyinya tetap sama. Maka,sesiapa yang mengucapkannya seolah-olah macam mengaku dah masuk & menganut agama Yahudi secara tak sedar! Lagipun bagi peminat Star Wars sendiri,anda pun tau banyak elemen-elemen Yahudi & Kristian diselitkan dalam filem tu.
Sama juga ucapan keramat dalam filem tu,
"May the Force be with you."
Anda tau tak? George Lucas,pencipta filem tu dapat idea dari ucapan Kristian,
"May the Lord bless you."
Astagfirullah...
(sila baca ulasan saya tentang 'Novel & Buku Star Wars' sebelum ni)
Baik.
Apa sebenarnya yang saya cuba sampaikan? Sebenarnya saya nak bagitau,saya ada satu buku yang akan kupas asal usul 15 simbol yang biasa kita pakai sejak sekian lama tanpa kita sedari.
http://bookukita.blogspot.com/2011/04/rahsia-simbol-yahudi.html

Semoga kita bukanlah salah seorang penyokong mereka dengan menayangkan simbol atau gambar dari mereka. Selidikilah mereka agar kita lebih berwaspada akan agenda-agenda mereka yang sangat licik. Wallahu'alam...

No comments: